sobota, 20 lipca 2013

Witam drogie panie!

No cóż.Niestety nie zdążyłam napisać kolejnego rozdziału.Dziś wyjeżdżam nad morze a konkretnie do Sopotu ^^ ,dowiedziałam się o tym pare dni temu więc przez ostatnie dni miałam małe zamieszanie z tym związane i dlatego nie miałam ani czasu ani weny aby napisać kolejny rozdział.Next pojawi się jak wrócę z urlopu ,czyli za jakiś tydzień.Jeśli będzie wi-fi to na pewno będę czytać wasze blogi i je komentować. ;)

Tak więc zobaczenia za tydzień  lesencje! ;) Ściskam mocno wszystkich czytelników i mojego trójkąta kochanego ;* ;) Adios!

2 komentarze:

  1. ommm Bejbe to wypocznij tam i wracaj ze swiezutka główką i nowymi pomysłami bo mi tu tęskno będzie.

    Bd czekała wiernie na powró ^^.
    Udanego wyjazdu Szaleńcu ;*

    Trójkąt jest z Tobą ;* <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, zazdroszczę;ppp
    Wypocznij i baw się dobrze;pp aa i żebyś pogodę miała bo to najważniejsze;pp
    No nic pozostaje mi niecierpliwie czekać;ppp
    Przesyłam buziaki;** i zapraszam do siebie; http://fans-thewanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń